Полный текст акафиста святому Сампсону Сиверсу и 3 самых сильных молитвы
Во все времена в Православной церкви были служители, которые отреклись от мирских удовольствий и всю свою жизнь посвятили служению Создателю и проповеди Его Слова. К их помощи часто прибегают христиане, когда наступает черная полоса, и опускаются руки. Одним из таких святых людей считается Сампсон Сиверс, акафист которому читают как в храмах, так и уединившись дома. Старец обязательно пошлет благословение, если приступать к проведению обряда с чистым сердцем.
Кто такой старец Сампсон Сиверс
На долю старца иеромонаха Сампсона выпало много испытаний — его пытали, расстреливали, отправляли в ссылку, однако он до конца земной жизни сохранил глубокую веру в Господа и стал примером бескорыстного служения для тысяч православных христиан, которые и сегодня обращаются к священнику за помощью в сложные периоды.
Родился будущий старец в дворянской семье, графский род Сиверсов происходит из Дании. Оттуда предки Эдуарда (такое имя дали мальчику после рождения) переехали в Швецию, а уже позже – в Прибалтику. Произошло это в 1898 году в день памяти Сампсона Странноприимца. Отец будущего священника был военным, он служил на должности начальника штаба и, кроме этого, был близким другом императора Николая. По свидетельствам современников, граф отличался благородством и добротой, много денег жертвовал нищим и бездомным.
Что касается матери старца Сампсона, то она была родом из англичан, девушка получила отличное образование и искренне верила в Бога, именно она и стала первой духовной наставницей своего сына. Несмотря на то, что все дети дворянской семьи крестились в англиканской церкви, к 12-летнему возрасту Эдуард успел посетить храмы нескольких христианских вероисповеданий и отдал предпочтение православию, считая его единственно правильной верой.
Когда юноше исполнилось 19 лет, он принял православие, при крещении получив имя Сергий в честь Сергия Радонежского. В гимназии мальчик учился на «отлично», поэтому по ее окончании без проблем поступил в Петербургский университет на факультет медицины. Однако молодого человека больше привлекала духовная жизнь, и в 1918 году он отправился Иоанно-Богословский монастырь, чтобы познакомиться с жизнью монахов.
Став послушником, юноша получил имя Александр в честь Александра Невского. Однако уже спустя год молодой человек был арестован большевиками, они ошибочно полагали, что он принадлежит к царской семье.
Три недели будущий священник просидел в одном вагоне с уголовниками, а после этого его повели на расстрел. Однако Господь явил чудо, и молодой человек выжил — пуля раздробила плечевой сустав. Большевики подумали, что монах мертв, и ушли, а Александра, истекающего кровью, подобрали послушники монастыря и под видом бойца Красной армии доставили в госпиталь. Там молодой человек перенес в общей сложности 8 операций и долгое время находился на грани жизни и смерти. Последствия этого ранения священник ощущал на протяжении всей оставшейся жизни.
Чтобы прокормиться в послереволюционное время, будущий монах поступил на службу учителем черчения и рисования в школу, но, как только начальство узнало о его духовных убеждениях, тут же уволило. Монашеский сан юноша получил в 1922 году, после обряда его нарекли именем Симеон. Спустя некоторое время он был рукоположен в иеромонахи и стал казначеем Александро-Невской лавры.
На протяжении следующих десяти лет священник оставался в этой обители, здесь же его и арестовали и отправили в ссылку, в которой он провел в общей сложности 18 лет. Ему предъявили обвинение в контрреволюционной деятельности. В то время Симеон работал и уборщиком, и врачом, в перерывах успевая причащать и исповедовать умирающих.
По окончании Великой Отечественной войны вышел указ об амнистии всех священнослужителей, но старцу на руки такой документ не выдали, поскольку начальник лагеря ценил знания заключенного и хотел назначить его главврачом местного госпиталя. Тогда монах решился на побег.
После этого его еще неоднократно арестовывали, последний раз он окончательно вышел на свободу в 1949 году, абсолютно больной и обессиленный. Последние годы своей жизни Сампсон провел в Москве и скончался в 1979 году после перенесенной операции. Причиной смерти стал отек легких.
В чем помогут молитвы святому старцу
Молитвы старцу Сампсону Сиверсу читают в следующих случаях:
- после принятия святого причастия;
- для укрепления духовных сил и противостояния мирским искушениям;
- для защиты путешественников от несчастных случаев и злых людей;
- при переезде на другое место жительства;
- во время поиска достойной работы;
- при тяжелых болезнях.
Тексты православных молитв
В молитвенниках содержатся тексты нескольких молитв, которые принято произносить, обращаясь к святому старцу за благословением и помощью.
После причастия
Твоим Пречистым Телом, Твоей Пречистой Кровию, Иисусе, Спасе мой, Ты меня всего обнови: обнови сердце мое, обнови душу мою, обнови тело мое, обнови ум мой, обнови волю мою, обнови жизнь мою. Возьми от мене мое тяжкое бремя греховное. Исцели сердце мое. Умертви страсти моя. Научи меня молиться, научи меня каяться. Научи меня плакать, научи меня вопить Тебе. Смири сердце мое, смири ум мой, исцели гордыню мою. Даждь мне ныне положить начало благое. Прими мое покаяние, не остави мене, не отступи от мене. Даждь ми плач за грехи моя, даждь ми исповедовать грехи моя, не остави мене, не отступи от мене за грехи преступныя моя.
Помилуй меня по велицей милости Твоей. Пощади меня. Не отвергай меня. Даждь ми незлобие, даждь ми кротость, даждь ми целомудрие, даждь ми терпение, даждь ми послушание, даждь ми молчание, даждь ми беспрестанное самоосуждение и внимание над самим собой. Даждь ми пламенную, огненную, каменную, умно- ясную веру. Даждь ми возненавидеть грех, даждь ми оставить грех. Пригвозди меня страху Твоему, овей меня страхом Твоим, даждь ми любити Тя всем сердцем моим, всею мыслию моею, всем умом моим, всеми жилами моими прилепиться Тебе, Тебе жити, не себе, не греху. Сотвори со мною Твою милость. Во всем, во всем да будет воля Твоя. Аминь.
Даждь ми уши слышати Тя, даждь ми вкус вкусити Тя, даждь ми нози прийти к Тебе, даждь ми сердце боятися Тя, даждь ми сердце любити Тя. Возьми мое от мене и даждь ми творити волю Твою. Отыми ветхое и даждь ми новое, отыми сердце каменное и даждь ми сердце пламенное, Тебя любящее, Тебя умоляющее, Тебе плачущее, Тебе кающееся, Тебе воздыхающее, Тебя боящееся, Тебе живущее, не себе, не греху. Даждь ми сердце кроткое, смиренное, целомудренное, чистое, терпеливое, боящееся греха, ненавидящее грех.
Буди души моей пища и питие. Буди источник жаждущей души моей. Буди свет помраченного грехом ума моего, сердца моего. Буди отрада в скорби моей. Буди веселие в печали моей. Буди избавление противу страстей моих. Буди премудрость противу безумия моего. Буди смирение противу гордыни моей. Буди освящение противу нечистоты моей. Буди укрепление противу слабости моей. Буди сила противу немощи моей. Верую, помози моему неверию. Аминь.
Всемилостивая
Всемилостивая Владычице моя,
Пресвятая Госпоже, Всепречистая Дево,
Богородице Марие, Мати Божия,
Несумненная и единственная моя Надежда,
Не гнушайся мене, не отвергай мене,
Не остави мене; заступись, попроси,
Услыши; виждь. Госпоже, помози
Прости, прости. Пречистая!
Чудотворная
О теплый молитвинниче, благостный отче, преподобне Сампсоне! Моли Бога о мне, грешнем, и низпосли от Всеблагаго Владыки помощь ми и избавление, привременна бо есть жизнь моя и исполнена труда, скорбей и болезней. Укрепи сердце мое, да возмогу понести тяготу мою, и не попусти, да превозмогут искушения многая моя малыя силы, но споспешествуй мне заступлением твоим и посреде обстояний и бед управи путь мой в Царство Небесное, да славлю прославльшагося в тебе Господа во веки. Аминь.
Текст акафиста Сампсону Сиверсу на русском языке
Кондак 1
Избранна тя от Господа врача благодатна в странноприимца милостива почитающе и образу честному твоему любовию молитвенно ныне предстояще, ублажаем тя по достоянию преподобне отче наш Сампсоне. Ты же, яко имеяй дерзновение ко Господу, от всяких на бед свободи, зовущих: Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Икос 1
Ангелом на небеси, непрестанно славящим Творца и Владыку всех Бога, уподобился еси на земли, богодохновенне Сампсоне, дивными бо делы добрыми твоими и труды многими прославил еси Отца, Иже есть на небесех, благость и милосердие неизреченное Того людем являя. Ныне же в небесных селениих славы водворяяся, не забуди нас, любовию тебе зовущих: Радуйся, преизрядный ангелов подражателю; Радуйся, благий и верный Царя славы служителю. Радуйся, достойный избранниче Божий; Радуйся, слуго милосердия Отча. Радуйся, священная главо, богомудрием просвещенная; Радуйся, недоуменная высото в молитвах непрестанных терпения. Радуйся, благое иго Христово на рамена твоя вземый; Радуйся, в радость Господа твоего вшедый и венец нетленный от Него приемый. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 2
Видяще веры очима, яко богоподражательнаго ради жития твоего во обители преподобных, идеже пребывает свет незаходимый, вселился еси и прославленным от Бога достойно сопричелся еси, да наследник вечнаго Царствия Христова будеши, вопием тако изволившему о тебе Господу: Аллилуиа.
Икос 2
Разум в добродетели явил еси, богомудре Сампсоне, в разуме же воздержание, в воздержании же терпение, в терпении же благочестие, в благочестии же братолюбие: всем же сим начаток пламень веры в тебе бысть. Темже от начала восхваляем добродетельное житие твое и течение, преподобне, и ублажаем тя сице: Радуйся, ветхаго Рима славнаго преизящное прозябение; Радуйся, родителей честных и великородных отрасль благородная. Радуйся, от юности твоея веры и благочестия усердный ревнителю; Радуйся, лествицы добродетелей духовных внутрь тебе мудрый строителю. Радуйся, во учениих человеческий мудрости изощренный; Радуйся, служения ради нищим врачевскую мудрость восприемый. Радуйся, Господа Христа измлада рабе искренний; Радуйся, Его ради всех отщетивыйся. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 3
Силою Вышняго осеняем, в вере, надежде, любви и разуме благодатно возрастал еси, преблаженне. ко учением человеческим Божественных Писаний разумение приложил еси и, человеческое врачевания искусство разумев, благодатную силу целительну от Господа добродетельми твоими стяжал еси, со дерзновением Ему предстоя и верою и любовию всегда вопия: Аллилуиа.
Икос 3
Имея ревность многу о Господе, да послужишь Ему всем сердцем и всею жизнию твоею, отверглся еси себе, дивный подвижниче Сампсоне, и имения оставль и взем крест твой, последовал еси Христу; преставльшим бо ся родителем твоим и стяжания многа оставльшим, богатство тленное расточил еси нищим и, рабом твоим свободу даровав, явился еси яко странник. Сего ради умильно зовем ти: Радуйся, Евангельскому словеси последовавый; Радуйся, подобающая тебе творити не закоснивый. Радуйся, в жизни земней единаго Христа всем сердцем возлюбивый; Радуйся, Того единаго всем разумением взыскавый. Радуйся, любве ради Его привременная в мыслех твоих во уметы вменивый; Радуйся, Его ради красная мира презревый. Радуйся, скорогиблющая богатства на негиблющая и вечная пременивый; Радуйся, на небеси, а не на земли сокровище сердцу твоему обретый. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 4
Бурею помыслов стяжательных смущаем юноша, якоже рече Евангелие, егда услыша глагол Господень: «Иди, продаждь имение твое и даждь нищим и гряди вслед Мене», отъиде скорбя. Ты же, отче, радостно по благому глаголу Христову сотворил еси и, уз богатства отрешився, единою одеждею прикровен и вервием о чреслех препоясан, реченное совершенство стяжал еси, да, ничимже запинаем, вопиеши Богу: Аллилуиа.
Икос 4
Слыша глас Господа, тя в дусе зовуща, богоносне отче наш Сампсоне, ветхий Рим оставль, в пустыню вселился еси, якоже Илия древле, да, на высоту добродетели восшед, послужиши верующим в Новом Риме, Константина Царя Граде, в немже храмину обрет, в той вселился еси, странныя и нищия упокоевая, немощныя приемля, всякое удовление тем Христа ради творя и исцеления недужным скоро подавая. Мы же, ведуще сия, восхваляем тя тако: Радуйся, крине пустынный, от Бога во град велий восхищенный, да сей тобою украсиши; Радуйся, Константиню граду красоту милосердия твоего наипаче явивый, да прославится в нем вера святая. Радуйся, Христа алчуща тамо напитавый и жаждуща напоивый; Радуйся, Сего странна приемый и нага одеявый. Радуйся, Сего больна посетивый и не имущу, где главы подклонити, виталище бывый; Радуйся, Господу сия сотворивый, понеже братиям Его меньшим сия сотворил еси. Радуйся, преблаженне, в нищих, больных и странных Самому Христу послуживый; Радуйся, блаженный Его глас имеяй услышати: «Прииди, благословенный Отца Моего, и на-следуй уготованное ти Царство». Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 5
Божественную чудотворения силу покрывал еси, преподобне, образом человеческаго врачевания, великаго ради твоего смирения, да не будеши, яко чудотворец, славим и почитаем от человек. Обаче не может светильник на свещнице укрытися, ниже град верху горы стоя. Сего ради, узрев Божию силу, тобою целения творящу, патриарх тя радостно во пресвитера рукоположи, да в сонме иереев вопиеши Богу: Аллилуиа.
Икос 5
Видя себе в недуг неисцельный впадша, Иустиниан царь многи врачи искуснейшия призва: не возмогшим же им уврачевати его, возопи со слезами к Богу, прося прилежно исцеления. Темже убо, умилосердився, Господь в видении нощнем показа ему тя, отче, яко врача благодатна, могуща его исцелити; и призвав тя теплый верою царь, умильно лобыза и со слезами моли, да тобою исцелеет, и посем здрав бысть. Сие ведуще, зовем ти, преподобне: Радуйся, рабе Царя Вышняго, земному царю посланниче Его благопоспешный; Радуйся, врачу всеизрядный, недуг царя болящаго благодатию врачующею чудно исцеливый. Радуйся, утешителю скорбным, исполняяй радости к тебе притекающия; Радуйся, радосте верных, веселие о Господе царю и людем его целением сотворивый. Радуйся, безсребренниче дивный, богатых тебе даров царских, злата и сребра отрекийся; Радуйся, странноприимче милосердный, к созиданию странноприимницы и врачебницы сердце царево подвигнувый. Радуйся, строителю чудный, не имея злата и сребра, обитель преудобренную больным и бедным создавый; Радуйся, нищия возлюбивый и во обители твоей тем даже до конца наипаче послуживый. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 6
Проповедует память твою, святе Сампсоне, честная Церковь, яко старости добрыя в трудех странноприимства и врачевания достигл еси, при скончании же жития твоего чужд был еси страха смертнаго, но светел лицем явился еси, егда разлучашеся душа блаженная твоя от телесе, и радуяся преставился еси Господу, да пребудеши всегда с Ним, купно со Ангельскими лики вопия: Аллилуиа.
Икос 6
Возсия благодатная любы твоя к нищим и странным в земнем житии твоем, отче Сампсоне, еяже ради создана бысть странноприимница и врачебница твоя, но и по скончании земнаго жития твоего не оскудеша страннолюбная попечения твоя: оградил бо еси дивным явлением твоим странноприимную обитель от запаления огненнаго. Сего ради дивящеся, благоговейно ти глаголем: Радуйся, в жизни твоей странноприимче благодатный; Радуйся, и по преставлении твоем покровителю странным благонадежный. Радуйся, в земнем житии нищим прибежище и избавление; Радуйся, в небеснем водворении достоянию твоему помощь и заступление. Радуйся, обитель твою, огнем бурным обложену, с небесе посетивый; Радуйся, пламени запретивый и от дому твоего инуду его устремивый. Радуйся, яко твоими молитвами дождь велий пролияся и пламень угасися; Радуйся, яко тобою пристанище странным и больным от сожжения спасеся. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 7
Хотя человеколюбец Господь явити в тебе, отче, неизреченное о людех милосердие, показа тя и по успении твоем целителя всеизрядна: Феодориту бо славну, люте страждущу, во сне явлься, целение сотворил еси, такожде и болярину Льву, неисцельне недуговавшу, купно со святыми врачи Космою и Дамианом исцеление возвестил еси, и здрав бысть. Темже подвигл еси благородныя и славныя купно с нищими и убогими благодарне вопияти Богу: Аллилуиа.
Икос 7
Новый по отшествии твоем явися источник исцелений от тебе, чудотворче Сампсоне, во храме плотскаго и духовнаго южика твоего, мученика Мокиа, идеже положенный гроб твой начат источати целебное миро, имже всякими недуги болящии, с верою помазующеся, здравие получаху и прославляху тя сице: Радуйся, глубино смиренномудрия, от Бога превознесенная; Радуйся, по успении твоем чудесы многими прославленный. Радуйся, реко чудоточная силы цельбоносныя; Радуйся, яко прослави Бог гроб твой целении дивными. Радуйся, высокороднаго Льва, разслаблена суща, миром гроба твоего укрепивый; Радуйся, к вящшему попечению о странноприимнице твоей, во еже не оскудети ей, того воодушевивый. Радуйся, помазанием мира от честнаго гроба твоего Георгиа раба от труда воднаго свободивый; Радуйся, изобилуяй чудесы толикими, яко не достанет нам времене повествовати о них. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 8
Страннолюбныя подвиги твоя почитающе и от тебе сотворенным чудесем дивящеся, благоговейнии людие ин дом и врачебницу близ создаша, странноприимную же обитель твою, идеже подвизался еси, умолиша патриарха в храм освятити, да в нем прославят чудеса твоя и милосердие и в пениих церковных воспоют Богу: Аллилуиа.
Икос 8
Всею мыслию у Господа водворялся и зрением нетленныя славы Его наслаждаяся, не небрегл еси, отче, о тесноте и обидех, яже прияша от домоправителей нерадивых страннии и больнии во обители твоей, и скорым заступленном оградил еси их. Темже и мы молим тя, преподобне, от злобы человеческия и от обиды творящих огради нас немощных твоим предстательством, да любовию вопием ти сице: Радуйся, под кров твой всельшимся покрове небесный; Радуйся, обидимым заступниче скорый. Радуйся, обидящих наказателю неподкупный; Радуйся, Энесиа строителя, суща нерадива и леностна, вразумивый. Радуйся, недугом и немотою того поразивый, да ко спасению его приведеши; Радуйся, прощением твоим сего добре исправивый. Радуйся, яко Евстратиа строителя, о больных и странных твоих нерадяща, яже подобаша ему творити, научил еси; Радуйся, яко гневным явлением твоим и целением недуга его к доброму служению сего подвигл еси. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 9
Всякий человеческаго естества чин: царие и раби, нищии же и богатии, худороднии и высокороднии, почитаху тя, преподобне, во граде и царстве равноапостольнаго царя Константина, отнюдуже возсия во отечестве нашем святая вера православная, с неюже купно слава и память твоя, и поклонишася тебе, отче, во стране нашей чтущии тя новии сынове и дщери от убогих и даже до царей, по вере вопиюще Богу: Аллилуиа.
Икос 9
Витии многовещаннии не возмогут по достоянию восхвалити силы, тобою бывшия во отечестве нашем, поборания же и заступления, яже явил еси воинству и народу нашему во дни, в няже творяху память честную твою. Темже припадающе молимся тебе, преподобне: буди всегда заступник и поборник наш противу супостатов, соблюдая в мире и безмятежии Церковь святую нашу и осеняя молитвами твоими верныя, сице зовущия: Радуйся, землю Российскую, ко Христу пришедшую, возлюбивый; Радуйся, добропобедный во обстояниих поборник тоя бывый. Радуйся, воинов наших силу многажды на сопротивныя укрепивый; Радуйся, тем, яко верным, победы на мятежныя даровавый. Радуйся, христолюбиваго князя Всеволода мышцу крепку на супостаты сотворивый; Радуйся, непокоривыя и клятвопреступныя, аще и единоверныя, враги его поражением вразумивый. Радуйся, люди со князем благоверным, молившияся тебе и Богородице Деве, услышавый; Радуйся, в день памяти твоея радость тем победою на враги и пресечением междоусобныя брани сотворивый. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 10
Спасти хотя от отчаяния и пагубы верою притекающия к тебе и помощи твоея просящия, приклонял еси им милосердие Всеблагаго Владыки; темже восхваляти тя и почитати, яко заступника в бедах и покровителя страны нашея, издревле научил еси отцы наша, да воспевают даровавшему нам тя, яко молитвенника и скоропослушника, Богу: Аллилуиа.
Икос 10
Стена крепкая был еси царству нашему, егда ополчишася на ны врази тьмочисленнии, да силу нашу сокрушат и игу своему тяжкому покорят. Ты же, отче и заступниче наш Сампсоне, предстательством твоим пред единым сильным во бранех Господом благовернаго царя нашего Петра укрепил еси и победу на враги велию на поли Полтавстем даровал еси. Сего ради благодарно и со умилением вопием ти: Радуйся, от покорения и рабства страну нашу оградивый; Радуйся, врагов наших силу предстательством твоим за ны сокрушивый. Радуйся, царя нашего победителя славна сотворивый; Радуйся, сего во брани неврежденна сохранивый. Радуйся, славу страны нашея православныя утвердивый; Радуйся, дерзновенную гордыню возставшаго на ны иноплеменнаго воителя низложивый. Радуйся, рог племене нашего посреде народов победно вознесый; Радуйся, поборниче за ны, хвало и славо наша. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 11
Пение всеумиленное приносяще ти, преподобне, яко заступнику скорому, защитнику крепкому, предстателю непостыдному, благодателю милосердному, научаемся житием твоим многотрудным, чудесы преестественными, предстательствы дерзновенными, воспевати дивному во святых Своих Богу: Аллилуиа.
Икос 11
Светозарное светило возшед древле на востоце, возсиял еси, яко солнце благодатное Российския земли, мрак бо уныния и скорбей отгоняеши, просвещая упованием сердца твоея помощи во обстоянии просящих и согревая теплотою благости твоея охладевающия души колеблемых ветром неверия. Сего ради сынове Российстии вопиют ти сице: Радуйся, яко тя славят Российстии собори, Радуйся, яко тя превозносит Полтавская земля. Радуйся, град наш стольный победою Петра утвердивый; Радуйся, волею тя чтущаго царя храм тебе в нем водрузивый. Радуйся, яко во храме твоем людие вернии благоговейно лику твоему покланяются; Радуйся, яко не всуе слезы умиления, скорбей же и болезней пред иконою твоею проливаются. Радуйся, яко тобою бездомнии и сирыя пристанище себе и ныне обретают; Радуйся, яко людие наши, богатии и убозии, отца своего тя любовию тепле именуют. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 12
Благодать и велию милость испроси нам с небесе, преподобне отче наш Сампсоне, и молися ко Господу, да хранит державу Российскую целу и тверду, Церковь святую Свою от неверия и отступства и ересей непреобориму, нас же, прибегающих к тебе с верою, да избавит от напастей и болезней, яко да воспоем благодеющему нам тобою Богу: Аллилуиа.
Икос 12
Поюще твое в Церкви православней, во отечестве же и стольнем граде нашем прославление, ублажаем тя, преподобне отче наш Сампсоне, зовуще: не остави твоим предстательством и помощию нас, сущих маловерных, немощных, малодушных же и скорбных, и укрепи нас на пути многотруднем в Царство Небесное, идеже со святыми блаженне водворяешися, да любовию от души вопием ти: Радуйся, друже Христов, елика Христос заповеда сотворивый; Радуйся, ближния, якоже и Христос верныя Своя, паче себе возлюбивый. Радуйся, врачебнице благодатная безмездных болящим целений; Радуйся, широто необъятная любве и в скорбех утешений. Радуйся, отрадо сокровенная милостыни тайно творящим; Радуйся, древо сеннолиственное в знои трудов сущим. Радуйся, послушателю воздыханий тайных, благодеяния твоя невидимо творяй на земли; Радуйся, яко знаем добрая дела твоя и прославляем Отца нашего, Иже есть на небесех. Радуйся, Сампсоне, отче милостивый и врачу предивный.
Кондак 13
О преподобне отче наш Сампсоне, предивный чудотворче и целителю, благостный утешителю, милостивый странноприимче и скорый заступниче! Приими сия малыя приносимыя тебе хвалы и, предстоя всегда Престолу Живоначальныя Троицы, молися о всех нас, чтущих память твою, яко да милосердие Божие неизреченное, спасающее верныя от бед в земнем житии и от гибели горькия в жизни вечней, излиется и на ны, поющия со упованием и верою Богу: Аллилуиа.
(Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1)
Какая молитва самая сильная
Чтобы молитвы, обращенные к старцу, принесли результат, необходимо подходить к совершению ритуала с чистым сердцем. Приступать к чтению текстов лучше с самого утра, до принятия пищи, слова рекомендуется произносить медленно, вдумываясь в смысл сказанного.
Наиболее сильной среди православных христиан считается молитва «Всемилостивая». Именно она помогла старцу пройти все испытания и пытки в лагерях и не отказаться от своей веры.
молитва — это не ритуал!
Может быть, Вы не до конца понимаете терминологию. Или у Вас в восприятии слово «ритуал» связано с какими-то негативными эмоциями. Молитва является частью обрядного или ритуального действия. Это процесс, в ходе которого верующий произносит в определенном порядке (иногда требуемое число раз) конкретные слова. В этом и состоит ритуальность.
Почему на вашем сайте помещен акафист Сампсону страннопримнику, а озоглавлен Сампсону Сиверсу. Невводите людей в заблуждение.
Мы не вводим никого в заблуждение, не переживайте. Вся информация, помещаемая на сайт, тщательно проверяется. Что касается Сампсона Сиверса, то так этот выдающийся священнослужитель стал зваться после того, как принял схиму. И, естественно, свое новое духовное имя он получил в честь Сампсона Странноприимца. Поэтому, по сути, получается, что акафист для одного иногда называют и акафистом для другого. Можете проверить: по запросу «акафист Сампсону Сиверсу» поисковик выдаст именно этот текст. Так что ошибки нет.
Благодарение!