Значение иконы Казанской Божьей Матери и полный текст акафиста, как читать

В русских православных церквях имеется множество икон, на которых изображен лик Пресвятой Богородицы. Особое место среди них занимает Казанская икона. Православные христиане часто при обращении к Казанской Божьей Матери, читают акафист, чтобы попросить заступничества Богородицы перед Господом. Но для этого нужно знать, когда прибегают к церковному гимну и как его правильно читать.

Поиск молитв на все случаи жизни

Значение иконы в православии

Обретение Казанской иконы датируется 8 июля 1579 года по старому стилю. Чудотворный образ много раз защищал Россию от врагов, помогая русским воинам одерживать победу. К помощи Казанской иконы прибегал царь Петр Первый накануне Полтавской битвы, молясь о победе. М. Кутузов молился перед святым образом, прося помощи перед сражением с Наполеоном. С казанской иконы было сделано множество списков, также обладающих чудотворными свойствами.

Так, в 1830 году в городе Изюм и его окрестностях распространилась эпидемия холеры. После крестного хода с одним из списков (Песчанской иконой), эпидемия пошла на спад.

Во время Великой Отечественной войны крестный ход с петербургским списком Казанской Божьей Матери помог устоять блокадному Ленинграду.

К Богородице обращались не только цари и знать, но и простые люди. Божья Мать помогала людям исцеляться от болезней, преодолеть беды, трудности.

История появления и значение акафиста

1579 год стал одним из самых трагических для Казани. В страшном пожаре, охватившем большую часть города, сгорело много жилых домов. Среди людей начались пересуды, многие из них даже начали сомневаться в существовании Бога.

Осталась без крова и семья стрельца Даниила Онучина. После того, как пожар был потушен, стрелец решил отстроить новый дом на месте пепелища. Но однажды утром его 9-летняя дочь Матрона рассказала, что во сне к ней приходила Богородица, велев достать икону с ее изображением и указав место, где она находится.

Девочке не поверили, решив, что обычный сон она приняла за видение. Но когда сновидение повторилось еще дважды, испуганные родители обратились к воеводам и архиепископу, но те отмахнулись от них. Мать Матроны решила сама отыскать икону, начав поиски там, где указала дочь. Но святой лик нашелся только, когда к поискам присоединилась сама Матрона.

Образ Пресвятой Богородицы был обернут старой холстиной и излучал необыкновенное сияние. На место появления святого лика прибыли воеводы, архиепископ и, совершив крестный ход, доставили ее в Благовещенский собор. Чудеса начали происходить уже во время крестного хода, когда прозрели два слепых старца. Акафист составили после победы над поляками, одержанной Мининым и Пожарским. Молитвы, читаемые перед чудотворной иконой, были услышаны, и русскому воинству удалось освободить Москву. Акафист повествует об истории появления святого образа и первых чудесах Казанской иконы.

казанская божья матерь

Как правильно читать перед иконой

Для чтения акафиста желательно, чтобы в доме была икона Казанской Божьей Матери. Если иконы нет, можно пойти в церковь. Священнослужители рекомендуют молиться утром, когда голова еще не забита мирскими заботами, либо вечером, перед сном.

Существует несколько правил, которые нужно соблюдать во время песнопения:

  1. Перед началом молитвы умываются, желательно освященной водой.
  2. Так как акафист – это торжественный гимн, то произносят его стоя, обратившись лицом к иконе. Читать сидя разрешается лишь больным людям.
  3. Возле иконы ставят зажженную свечу.
  4. Обращение к Богородице начинают с предначинательных молитв, затем переходят к акафисту.
  5. Во время восхваления обязательно крестятся.
  6. После окончания песнопения произносят свою просьбу и благодарят Богородицу.

Нельзя читать акафист перед Пасхой и во время Великого Поста. Если же такая необходимость возникла, нужно попросить благословения у священника. При обращении к Божьей Матери главное – искренне верить в то, что молитва будет услышана.

Когда нужно его читать

Чудотворная икона приходит на помощь не только во время угрозы Отечеству. Святой лик помогает любому православному христианину, попавшему в трудную жизненную ситуацию.

чтение книги

Читают акафист Казанской Божьей Матери в следующих случаях:

  1. Во время тяжелых заболеваний, особенно касающихся проблем с глазами, прося об исцелении.
  2. Поссорившись с супругом (супругой) и желая примириться.
  3. Попав в сложные обстоятельства, не имея сил бороться с неприятностями. Богородица придаст сил, поможет найти выход.
  4. При душевных муках, страданиях. Путеводительница утешит, поможет приобрести гармонию в душе.
  5. При затруднениях в поиске супруга, прося Богоматерь помочь найти вторую половинку.
  6. При появлении финансовых проблем, желая улучшить материальное положение.
  7. Желая уберечь ребенка от невзгод, бед, печалей. Особенно это касается случаев, когда сына забирают в армию.
  8. Просят покровительства у Божьей Матери, стремясь защититься от нечистой силы.

К Богородице обращаются не только в тяжелой ситуации. У Казанской Божьей Матери просят благословения при вступлении в брак, прося о счастье и крепкой, долгой семейной жизни. После исполнения прошения заказывают благодарственный молебен в храме.

Полный текст на русском языке

Составлен статским советником В. Елагиным. Одобрен решением Св. Синода 8 декабря 1867 года (№2860).

Кондак 1

Избранней от всех родов Заступнице рода христианскаго, покровом Своея благости покрывающей страну нашу православную, благодарственная пения приносим Ти, Богородице, о явлении чýдныя Твоея иконы. Ты же, яко Всемилостивая, всех притекающих к Тебе Помощнице, заступай нас во всех скорбех и нуждах, бедах и напастех, да зовем Ти:

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Икос 1

Ангел предстатель послан бысть рещи Богородице «Радуйся», егда Бог Слово воплощашеся во утробе Ея; и мы, грешнии, прославляюще явление чудныя Ея иконы и Божественнаго Младенца Спаса Христа, со умилением вопием Благодатней:
Радуйся, Богоизбранная Отроковице; радуйся, Мати Божия.

Радуйся, Царице Небесе и земли; радуйся, светлое Церкве Небесныя и земные украшение.

Радуйся, Ангелы чтимая; радуйся, певаемая от Серафим.

Радуйся, светлое пророческое сбытие; радуйся апостолов похвало.

Радуйся, мученическое исповедание; радуйся преподобных венче.

Радуйся, праведных веселие; радуйся, грешных упование.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

казанская божья матерь

Кондак 2

Видящи, Всенепорочная, с высоты Небеснаго жилища Своего, идеже с Сыном Твоим в славе пребываеши, скорбь рабов Твоих в новопросвещеннем граде, яко гневнаго Божия посещения вера Христова поругаема бывает агарянским зловерием, благоволила еси явити икону Свою, чудесы ю прославляющи, да утверждаемии знаменьми Твоея благодати, христолюбивии людие верно вопиют Богу: Аллилуиа.

Икос 2

Разумение трикратнаго явления Богоматере мудрая откровица ищущи, тече ко властем, поведающи им дивное явление и грозное прещение; мы же, дивящеся свыше данному отроковице вразумлению, благоговейно вопием к Преблагословенней:

Радуйся, устнами чистыми хвалу Богови совершающая; радуйся, тайны благодати Божия верным открывающая.

Радуйся, верных известная похвало; радуйся, молние, неверных устрашающая.

Радуйся, славою чудес Твоих верных разум озаряющая; радуйся: агарянскаго зловерия обличение.

Радуйся, гордыни их низложение; радуйся, веры христианския утверждение.

Радуйся, почитания святых икон освещение; радуйся, скорбь нашу в радость претворяющая.

Радуйся, несумненною надеждою нас увеселяющая.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 3

Сила Вышняго благодатию Богоматере умудри и укрепи отроковицу к исканию многоценнаго Божия дара, и та, с верою дерзающи о Господе, приступи к труду и, скрытое в земли обретши сокровище святыя иконы Богоматерни, радостно возопи к Богу: Аллилуиа.

казанская божья матерь

Икос 3

Имеющи благоутробное промышление о новопросвещенных людех града Казани, от пречестныя Твоея иконы токи чудес источила еси, Владычице, слепым телесныма очима зрение подавающи, омраченных же душевно светом богопознания и благочестия озаряющи, девствующим под осенением Твоея иконы пристанище небурное дарующи. Сего ради зовем Ти:

Радуйся, явлением иконы Твоея тьму лютых обстояний отгоняющая; радуйся, лучами чудес всех просвещающая.

Радуйся, слепых прозрение; радуйся, омраченных смыслом просвещение.

Радуйся, славо Православия; радуйся, тихое пристанище ищущих спасения.

Радуйся, Мати целомудрия; радуйся, покрове и ограждение девства.

Радуйся, Еюже ликовствует все множество верных; радуйся, Еяже ради рыдает демонское полчище.

Радуйся, всех христиан вожделенная Помощнице; радуйся, всех скорбящих Радосте. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 4

Бурю смятений и крамолы, врагами воздвигнутую в стране нашей, утолити тщащься блаженный Ермоген, списатель чудес Твоея, Богомати, иконы, слезно пред нею моляшеся и, видев, яко воинству православному в щит и победное знамение Твоея икона даровася, верою укрепляемый до конца живота своего, вопияше Богу: Аллилуиа.

Икос 4

Слышавше православнии воини откровенную Преподобным Сергием святителю Арсению тайну, яко предстательством Богоматере суд об Отечестве нашем преложен на милость, икону Богоматерню, яко знамя победное, приимше, исхитиша матерь градов русских из рук супостат и возопиша Заступнице христиан:

Радуйся, Мати Бога Вышняго; радуйся, яко за всех молиши Сына Твоего, Христа Бога нашего.

Радуйся, яко всем твориши спастися державный Твой покров прибегающим; радуйся, Заступнице всех сущих в скорбех и болезнех.

Радуйся, всем молящимся сокрушенным сердцем пред пречистым Твоим образом полезная дарующая; радуйся, избавление зол всем, невозвратно надежду имущим на Тя.

Радуйся, тихое и доброе пристанище; радуйся, скорая Помощнице.

Радуйся, готовый и теплый покрове спасения; радуйся, источающая нам неоскудныя милости.

Радуйся, предваряющая на помощь; радуйся, избавляющая от всех бед.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

 

казанская божья матерь

Кондак 5

Боготочная звезда явися Твоя, Богомати, икона, всю страну Российскую обтекающая, лучами чудес Твоих осиявающая всех блуждающих по морю страстнаго жития, мрак печалей и мглу всяких недуг и скорбей прогоняющая и наставляющая на путь спасения с верою к Тебе притекающих и вопиющих к Богу: Аллилуиа.

Икос 5

Видев царь Петр, яко от святыя иконы Богоматерни благодатию Божиею содеваются многие чудеса, приемлет ю в путеводительницу воинству своему и в день брани на свеев в щит и покров и, победив до конца врага помощию Богоматере, тем камень совершенный во основание новаго царствующего града положи, икону же Твою чудную, яко освящение, яко щит и ограждение, в сердце града постави. Сего ради вопием Пречистей:

Радуйся, жилище и доме Христа Бога нашего; радуйся, вместилище неизреченныя Его славы.

Радуйся, граде одушевленный, присно царствующий; радуйся, палато преукрашенная. Радуйся, Радосте градов и весей; радуйся, непобедимое христиан в бедах хранилище и преградие.

Радуйся, Церкве Православныя похвало; радуйся, Русской земли утверждение.

Радуйся, христолюбиваго воинства Помощнице; радуйся, врагов одоление.

Радуйся, от бед избавление; радуйся, Матерними Твоими щедротами всех посещающая. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 6

Предстояще пред пречистым Твоим образом архиереев сословие и вси людие, монаси и мирстии, проповедуют, Господе Богородительнице, великия Твоя милости, яко грады ограждаеши, обители покрываеши, веси защищаеши, и, ведущее Тя воистинну Помощницу сильну и непобедиму, со слезами приносят Ти молитвы, да простреши к Сыну Твоему Богоносныя руки за люди Твоя, во еже избавити нас от всех бед и напастей, да благодарне вопием Богу: Аллилуиа.

казанская божья матерь

Икос 6

Возсиявши просвещение истинное и отгнавши древле лесть агарянскую во новопросвещенней стране Казанской, ныне во всех градех российских светиши светом чудес и милоствей: притекающии бо с верою ко Твоей иконе цельбоносней скорбей избавление, недугов исцеление и радости всякия исполнения приемлют, вопиюще Тебе усердно:

Радуйся, неистощимый источниче святыне; радуйся, многотекущая реко Божественная благодати.

Радуйся, грешных с Богом примирение; радуйся, грехов наших очищение.

Радуйся, благочестия Наставнице; радуйся, в добрых делех утверждение и помоще.

Радуйся, добрыя обеты приемлющая; радуйся, благим намерением способствующая. Радуйся, злыя начанания разрушающая; радуйся, вражия козни расторгающая.

Радуйся, скорая человеком Помощнице; радуйся, милость сугубо нам подающая.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 7

Хотящу народу православному исповедати милости Преблагословенная Царицы Неба и земли и по силе благодарственная принести о избавлении его от нашествия иноплеменных, дивному храму, созданному в честь пречудныя иконы, победная в дар принесе, да вси памятующе милость Богоматере, спасшия град сей и страну, выну воспевают Богу благодарными усты: Аллилуиа.

казанская божья матерь

Икос 7

Стольному граду России святая икона Твоя, Богомати, воистинну явися благая Одигитрия, якоже древле Цареграду: к Тебе бо прибегают людие, помощи Твоея на начало пути и дел своих просяще и благодарственная приносяще моления пред пречистою иконою Твоею за избавление от скорбей и напастей, Тебе Помощницу и Заступницу крепкую ведают. Темже благодарственно вопием Ти:

Радуйся, Российския страны покрове; радуйся, Православия в ней ограждение и утверждение.

Радуйся, несокрушимый щите воинов наших; радуйся, броне их неуязвимая.

Радуйся, козни врагов обличающая; радуйся, паучину их растерзающая.

Радуйся, нечестия обличение; радуйся, крамолы разрушение.

Радуйся, юных от заблуждений исправление; радуйся, старцев утешение.

Радуйся, душевредных учений низложение; радуйся, душеполезных знаний дарование. Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 8

Странно и сумнительно неверующим слушати, како от иконы Твоея токи благодати истекают, воня животная благоухает: мы же, верующие слову, реченному Тобой, Владычице, к первонаписанней иконе: «С тобой Моя благодать и сила», уповаем, яко и с сею иконою благодать Твоя выну; темже благоговейно предстоящее лобызаем ю, поклоняемся ей, яко Тебе Самей сущей, честь бо иконы на первообразное восходит, и Твоя благодать сею иконою знамения и чудеса содевает всем с верою притекающим к Тебе и вопиющим Богу: Аллилуиа.

казанская божья матерь

Икос 8

Вся бывши горе, к Небесным взята, и земных не оставляеши, Богомати, священным Твоим предстательством: имаши бо Матернее дерзновение ко Христу Богу нашему. Темже утверди в мире глубоце православных житие и вся полезная всегда даруй рабом Твоим, да величающе воспеваем Ти:

Радуйся, Невместимаго вместилище; радуйся, осененная силою Вышняго.

Радуйся, прозябшая Клас Небесный; радуйся, мир весь душепагубнаго глада избавльшая.

Радуйся, выну ходатайствующая за род наш; радуйся, яко много может молитва Твоя пред Сыном Твоим и Богом.

Радуйся, всех нас при Кресте Сына Твоего усыновившая; радуйся, всегда Матернюю любовь к нам являющая.

Радуйся, Ходатаице вечных благ; радуйся, и во временней жизни полезная нам подающая. Радуйся, известное прибежище наше во всех скорбных обстаяниих; радуйся, несомненное утешение в печалех.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 9

Всякаго естества ангельскаго превышшая явилася еси, Пресвятая Дево: Бога бо зачала еси плотию, Невместимаго всеми вместила еси во утробе Твоей, на руках носила еси Носящаго весь мир дланию: темже, яко Честнейшую Херувим и Славнейшую без сравнения Серафим величающе Тя, вопием о Тебе Богу: Аллилуиа.

казанская божья матерь

Икос 9

Ветия многовещанныя, яко рыбы безгласныя, видим о Тебе, Богородице: недоумеет бо всяк язык благохвалити Тя по достоянию, изумевает ум пети Тя, Богородице; обаче Благая сущи, приими и от нас архангельский глас, Тебе вопиющих:
Радуйся, Благодатная; радуйся, яко Господь с Тобою.

Радуйся, Благословенная в женах; радуйся, обретшая благодать у Бога.

Радуйся, родившая Спасителя миру; радуйся, Мати Сына Божия.

Радуйся, Родительнице Вечнаго Царя; радуйся, израстившая нам плод живота.

Радуйся, освещенная Духом Святым; радуйся, осененная силою Всевышняго.

Радуйся, верная Рабо Господня; радуйся, яко Тя блажат вси роди.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 10

Спасти хотящи многия от находящих зол, скорбей и болезней, чудную икону Твою, Богомати, даровала еси, еяже ради слепии прозирают, хромии ходят, разслабленнии возстают, беснующиися исцеляются, земли плодоносие подается, людие от смертоносныя язвы избавляются, грады и домы от огня спасаются; темже прославляющее Бога, дающаго нам таковыя милости, вопием Ему усердно: Аллилуиа.

Икос 10

Стена еси, Богородице, стране Российстей, градом ограждение и слава, православному воинству на враги укрепление. Темже, благодаряще Тя, вопием:

Радуйся, прославляющих Тя прославляющая; радуйся, не чтущих Тя посрамляющая. Радуйся, врагов устрашение; радуйся, от нашествия иноплеменных избавление.

Радуйся, воинов крепосте; радуйся, в дни брани забрало и ограждение.

Радуйся, в дни мира живоносный саде, увеселяющий сердца верных; радуйся, оружие, егоже трепещут демони.

Радуйся, спасительный елей, умащающий греховныя раны кающихся; радуйся, теплое наше упование.

Радуйся, несумненная наша Надеждо; радуйся, тихое и доброе пристанище.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

казанская божья матерь

Кондак 11

Пение хвалебное и благодарственное приносят Тебе, Владычице, припадающе ко иконе Твоей и любезно лобызающе ю, дев лицы, под державным покровом Твоим тихое и мирное иноческое житие провождающии, и возложивше на Тя все упование, радостно вопиют Богу: Аллилуиа.

Икос 11

Яко светоприемную свещу, зрим Твою честную икону, Пресвятая Владычице: та бо невещественный огнь благодати Твоея восприемши, и в подобиих ея новы возжигает светильники, причастны тояжде силы благодатныя, и озаряет чудесы, наставляющи на путь спасения всех вопиющих Ти сице:

Радуйся, Невесто Неневестная; радуйся, Богоизбранная Отроковице, Мати Дево;

Радуйся, добрая Наставнице непорочнаго девства; радуйся, Хранительнице ревнующих о чистоте.

Радуйся, жен похвало; радуйся, дев величание.

Радуйся, вдов заступление; радуйся, сирот призрение.

Радуйся, нищих Питательнице; радуйся, нагих одеяние.

Радуйся, печальных утешение; радуйся, скорбящих веселие.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 12

Благодать дати восхотевши почитающим Тя с любовию, Богородительнице, присущую Ти силу благодатную оставила еси во святых Твоих иконах, ибо Божественная благодать, спребывающи тем (иконам), знамения и чудеса выну содевает и душевных и телесных недуг исцеление всем с верою приходящим подает Твоими Богоматерними непрестанными к Богу молитвами о вопиющих Ему: Аллилуиа.

люди в храме

Икос 12

Поюще Твоя чудеса, бывшая в древняя и настоящая времена, хвалим Тя яко Живоносный Источник благодати, яко неистощимую реку чудес, яко бездну милости и щедрот, и все упование по Бозе возлагающе на Тя и в сей и в будущей жизни, прославляющее Тя, вопием:

Радуйся, христиан непостыдное упование; радуйся, верных спасительное прибежище.

Радуйся, ненадежных надеяние; радуйся, отчаянных спасение.

Радуйся, бане, омывающая совесть; радуйся, росо, оживляющая души.

Радуйся, болезней врачевство скорое и безмездное; радуйся, от всех бед быстрое избавление.

Радуйся, Утешительнице во всякой скорби; радуйся, из глубины погибели спасающая. Радуйся, отрадо в день смерти; радуйся, единая Надеждо и по смерти.

Радуйся, Заступнице усердная рода христианскаго.

Кондак 13

О Всепетая Мати, рождшая всех святых Святейшее Слово, приими ныне малое сие моление и, величия ради благости Твоея и бездны щедрот Твоих, не помяни множества грехов наших, но исполни во благих прошения наша, подавающи телу здравие, души спасение, избавляющи от всякия нужды и печали и Царствия Небеснаго наследники сотворяющи всех верно вопиющих Богу: Аллилуиа.

Этот кондак читается трижды, затем икос 1 и кондак 1.

Молитва 1

О Пресвятая Госпоже Владычице Богородице! Со страхом, верою и любовию припадающи пред честною иконою Твоею, молим Тя: не отврати лица Твоего от прибегающих к Тебе, умоли, милосердная Мати, Сына Твоего и Бога нашего, Господа Иисуса Христа, да сохранит мирну страну нашу, Церковь Свою Святую да незыблему соблюдет от неверия, ересей и раскола. Не имамы бо иныя помощи, не имамы иные надежды, разве Тебе, Пречистая Дево: Ты еси Всесильная христиан Помощница и Заступница. Избави всех с верою Тебе молящихся от падений греховных, от навета злых человек, от всяких искушений, скорбей, бед и от напрасныя смерти; даруй нам дух сокрушения, смирение сердца, чистоту помышлений, исправления греховныя жизни и оставление прегрешений, да вси благодарне воспевающее величия Твоя, сподобимся Небеснаго Царствия и тамо со всеми святыми прославим Пречестное и Великолепное Имя Отца и Сына и Святаго Духа. Аминь.

чтение молитвы

Молитва 2

О. Пресвятая Владычице Богородице, Царице Небеси и земли, вышшая ангел и архангел и всея твари честнейшая, чистая Дево Марие, миру благая Помощнице, и всем людем утверждение, и во всяких нуждах избавление! Призри и ныне, Госпоже Всемилостивая, на рабы Твоя, Тебе умиленною душею и сокрушенным сердцем моляшияся, со слезами к Тебе припадающия и покланяющияся пречистому и цельбоносному образу Твоему, и помощи и заступления Твоего просящия. О, Всемилостивая и Премилосердая Дево Богородице Чистая! Воззри, Госпоже, на люди Твоя: мы бо грешнии не имамы иныя помощи, разве Тебе и от Тебе рождшагося Христа Бога нашего. Ты еси заступница и предстательница наша. Ты еси обидимых защищение, скорбящим радование, сирым прибежище, вдовам хранительница, девам слава, плачущим веселие, больным посещение, немощным исцеление, грешным спасение, Сего ради, о Богомати, к Тебе прибегаем, и на Твой Пречистый образ с Предвечным на руку Твоею держимым Младенцем, Господем нашим Иисусом Христом взирающее, умиленное пение Тебе приносим и вопием: помилуй нас, Мати Божия, и прошение наше исполни, вся бо суть возможна ходатайству Твоему: яко тебе слава подобает ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Поделиться
Отправить
Класснуть
Вотсапнуть
Запинить
Помогла статья? Оцените её
(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Загрузка...
 рассчитывает на Вашу помощь!
Комментарии
  1. Аватар
    Сергий

    Акафист написан после победы Петра I под Полтавой( икос 5). Но из вот когда и кем я так и не понял.

    • Аватар
      religyasiteadmin

      Трудно сказать, кому именно принадлежит авторство акафиста Казанской Богоматери. Есть данные об авторе самого первого акафиста. Все последующие полностью повторяют его структуру. Обычно информация об авторстве всего текста, тем более его отдельных фрагментов, не распространяется. Да, Вы правы, икос 5 посвящается Полтавской битве, победе русского войска над шведами. А вот кто и когда его писал – не известно. Возможно, что текст составлялся не один год.

Добавить комментарий

Adblock
detector