Самые сильные тексты молитв от алкоголизма и у какого святого просить излечения от пьянства
Алкоголизм разрушает личность, делает несчастными членов семьи, родных людей. В православии есть много молитв от пьянства, которые помогут и при нежелании больного избавиться от пагубной привычки. Главное условие – это вера, что молитвенное обращение обязательно спасет от физического и нравственного распада близкого человека. Просить о помощи надо на протяжении длительного времени, горячо и искренне.
Содержание
- 1 Кого можно просить об избавлении от зависимости алкоголика
- 2 Тексты сильных православных молитв
- 2.1 Матроне Московской
- 2.2 Николаю Чудотворцу Угоднику от пьянства жены
- 2.3 Мученику Вонифатию Милостивому
- 2.4 Моисею Мурину
- 2.5 Перед Неупиваемой Чашей
- 2.6 Господу Богу об исцелении от алкогольной зависимости
- 2.7 Иисусу Христу
- 2.8 Перед иконой Богородицы «Семистрельная»
- 2.9 Евангелие от Иоанна от пьянства
- 2.10 Иоанну Крестителю
- 2.11 Прп. Силуана Афонского
- 2.12 Матери от пьянства сына или племянника
- 3 Как правильно молиться для излечения недуга
- 4 Реальные примеры помощи
Кого можно просить об избавлении от зависимости алкоголика
Чтобы пьяница больше не пил, молятся:
- Господу;
- Иисусу Христу;
- Божьей Матери;
- святым.
Для спасения мужа от алкогольной зависимости обращаются к иконе «Неупиваемая чаша». Святому Моисею Мурину поклоняются люди, желающие побороть в себе тягу к спиртному, перестать беситься в пьяном экстазе.
Тексты сильных православных молитв
Молитвословие от избавления пьянства имеет силу в отношении самого алкоголика, любого пьющего человека:
- мужа;
- жены;
- сына;
- дочери;
- родственника.
Родители, братья, сестры, подпадают под защиту Небесных сил.
Матроне Московской
Святая блаженная Матронушка помогает и неоцерквленным людям. Молитва перед ее образом будет иметь силу, если вера постоянная и искренняя. Обратившийся с просьбой должен регулярно посещать церковь, исповедоваться и причащаться.
«Блаженная старица Матрона, заступница наша и просительница перед Господом!
Смотришь ты своим взором духовным и в прошлое и в будущее, все открыто тебе.
Вразуми раба Божьего (имя), дай совет, покажи путь к решению проблемы от пьянства.
Благодарю тебя за помощь твою святую. Во имя Отца и Сына и Святого Духа.
Аминь».
Николаю Чудотворцу Угоднику от пьянства жены
Господь творит чудо через своих святых угодников. Николай Чудотворец – великий заступник перед Спасителем, отзывчивый на молитвенные обращения в свой адрес.
«Святой Чудотворец, Николай Угодник!
С просьбой к Тебе обращаюсь.
Смилуйся и пошли избавление от пьянки горькой Рабу Божьему (имя).
Нашли на него омерзение к водке, и избавь от тяги пагубной ко всему хмельному.
Чтобы не мог он пить, пригубить напиток хмельной без отвращения и мерзости.
Пусть не пьет он ни днем, ни ночью, ни утром, ни дома, ни в гостях, ни в постный день, ни в праздник.
Слово его Твое Святое от хмеля остановит как никто из святых водку не пил, так пусть и раб Божий (имя) не пьет.
Ключ. Замок. Язык.
Аминь».
Мученику Вонифатию Милостивому
Вонифатий сам страдал от алкогольного пристрастия. Излечиться ему помогла вера. Обращение к святому поможет в том случае, если пьяница сам хочет вылечиться. Молиться начинают и во время запоя, и во время ремиссии. Просителем может быть больной и его родственники.
Первая
«О, многострадальный и всехвальный мучениче Вонифатие!
Ко твоему заступлению ныне прибегаем, молений нас, поющих тебе, не отвержи, но милостивно услыши нас.
Виждь братию и сестры наша, тяжким недугом пианства одержимыя, виждь того ради от матери своея, Церкве Христовой, и вечнаго спасения отпадающия.
О, святый мучениче Вонифатие, коснися сердцу их данною ти от Бога благодатию, скоро возстави от падений греховных и ко спасительному воздержанию приведи их.
Умоли Господа Бога, Егоже ради страдал еси, да простив нам согрешения наша, не отвратит милости Своея от сынов Своих, но да укрепит в нас трезвение и целомудрие,
да поможет Своею десницею трезвящимся спасительный обет свой до конца сохранити во дни и нощи, в Нем бодрствующе и о Нем добрый ответ на страшное судилище дати.
Приими, угодниче Божий, молитвы матерей, о чадех своих слезы проливающих;
жен честных, о мужех своих рыдающих, чад сирых и убогих, от пианиц оставленных, всех нас, к иконе твоей припадающих,
и да приидет сей вопль наш молитвами ко Престолу Всевышняго даровати всем по молитвам их здравие и спасение душ и телес, наипаче же Царство Небесное.
Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный час исхода нашего помози прейти непреткновенно воздушныя мытарства и молитвами твоими избави вечнаго осуждения.
Умоли же Господа даровати нам к отечеству нашему любовь нелицемерную и непоколебимую, пред врагами Церкве Святыя видимыми и невидимыми, да покроет нас милость Божия в нескончаемыя веки веков.
Аминь».
Вторая
«О, святый страстотерпче Христов, воине Царя Небеснаго, земная сладострастия презревый и к Горнему Иерусалиму страданием возшедый, мучениче Вонифатие!
Услыши мя грешнаго, приносящаго от сердца молебная пения, и умоли Господа нашего Иисуса Христа простити вся моя согрешения, в ведении и в неведении мною содеянная.
Ей, мучениче Христов, образ покаяния собою показавый грешным!
Буди ми на злаго сопротивника диавола твоими молитвами к Богу помощник и заступник:
много бо поревахся избегнути сетей его лукавых, но удицею греховною уловлен и крепко влачимь от него, не могу избавитися,
аще не ты предстанеши ми, во обстояниих горькая терпящему, и колико покушахся покаятися, но ложь пред Богом бых.
Сего ради к тебе прибегаю и молюся:
спаси мя, святче Божий, от всех зол твоим предстательством, благодатию же Всесильнаго Бога, в Троице Святей славимаго и покланяемаго, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков.
Аминь».
Моисею Мурину
Преподобный Моисей в молодости был разбойником. Свои грехи перед Богом он замаливал всю оставшуюся жизнь и, получив благоволение, стал священником. Святой никого не осуждал за грехи, считая себя первым грешником. Обращение к нему будет иметь силу, если ритуал будет выполнен в полном уединении.
Молиться можно, не ставя алкоголика в известность. За мужчин читают молитву по понедельникам, вторникам, четвергам. За женщин – по средам, пятницам, субботам. По воскресеньям и церковным праздниками молитвословие не происходит.
Первая
«О, преподобне, ты от тяжких грехов достиг пречудных добродетелей!
Помози и молящимся тебе рабом Божиим (имя), влекомым в погибель от безмернаго вина употребления, повреждающаго безсмертную душу и тело — храм Духа Святаго.
Склони на них свой милостивый взор и не презри их, но внемли им, прибегающим к тебе.
Моли, святе Моисее, Владыку Христа, чтобы Он, Милосердый, не отверг их безсильных и несчастных, которыми овладела страсть чрезмернаго винопития, и не возрадовался бы диавол их погибели, ибо все мы, как создания Божии, искуплены Пречистой Кровию Сына Его.
Услышь же, преподобне Моисее, молитву их и нашу.
Отгони от них диавола даруй им силу победить их страсть, приведи их на путь добра, освободи от рабства страстем, избавь от пагубы безмернаго винопития,
дабы, обновленнии, в духовном трезвении и светлом уме, возлюбили они всяческое воздержание и благочестие и вечно прославляли спасающаго всегда создания Свои Всеблагаго Бога, Емуже подобает слава, честь и поклонение во веки веков.
Аминь».
Вторая
«О, великая сила покаяния!
О, неизмеримая глубина милосердия Божия!
Ты, преподобный Моисей, был прежде разбойником, но потом ужаснулся своих грехов, восскорбел о них и в раскаянии пришел в монастырь и там в великом плаче о своих беззакониях и в трудных подвигах проводил свои дни до кончины и удостоился Христовой благодати прощения и дара чудотворения.
О, преподобный, ты от тяжких грехов достиг пречудных добродетелей, помоги и молящимся тебе рабам Божиим (имена), влекомым в погибель от того, что предаются безмерному, вредному для души и тела употреблению вина.
Склони на них свой милостивый взор, не отклони и не презри их, но внемли им, прибегающим к тебе.
Моли, святой Моисей, Владыку Христа, чтобы не отверг их Он, Милосердный, и да не возрадуется диавол их погибели, но да пощадит Господь этих безсильных и несчастных (имена), которыми овладела пагубная страсть пьянства, ведь мы все Божии создания и искуплены Пречистою Кровью Сына Его.
Услышь же, преподобный Моисей, их молитву, отгони от них диавола, даруй им силу победить их страсть, помоги им, простри твою руку, выведи их на путь добра,
освободи их от рабства страстей и избавь их от винопития, чтобы они, обновленные, в трезвении и светлом уме, возлюбили воздержание и благочестие и вечно прославляли Всеблагого Бога, всегда спасающего Свои создания.
Аминь».
Перед Неупиваемой Чашей
Чудотворная икона была обнаружена в конце XIX века. На ней изображена Богородица с поднятыми вверх руками и Христос-младенец в чаше для причащения. Божья Матерь молится за грешников и призывает всех приникнуть к источнику духовной радости.
Подлинник исчез во время революции. Два благотворных списка находятся в монастырях в городе Серпухове. Те, кто не может лично приехать, чтобы помолиться, отправляют письма с такой просьбой к монахам. Чудотворный образ исцеляет от пьянства, наркомании, курения.
Первая
Тропарь, глас 4
Днесь притецем вернии / к Божественному и пречудному образу Пресвятыя Богоматери, / напояющей верных сердца / небесною неупиваемою чашею Своего милосердия / и людям верным чудеса показующей. / Яже мы видяще и слышаще духовно празднуем и тепле вопием: / Владычице Премилостивая, / исцели наша недуги и страсти, / моляще Сына Твоего, Христа Бога нашего, спасти души наша.
Кондак, глас 6
Бысть чрево Твое святая Трапеза, / имущая Небеснаго Хлеба, / Христа Бога нашего, / от Негоже всяк ядый не умирает, / якоже рече всех, Богородительнице, Питатель.
Стихира по 50-м псалме, глас 6
Днесь Владычицы чудотворная икона прославляется, / днесь вернии на молитву пред нею отовсюду собираются, / днесь и маловернии помыслми покаяния озаряются, / силы Небесныя о славе Пречистыя радуются, / мы же, яко Ангелом научихомся, тако вопием: / радуйся, Благодатная, Господь с Тобою, / благословена Ты в женах, / благословено Твое к нам милосердие, / благословен Плод чрева Твоего, слава Тебе.
Вторая
«О, премилосердная Владычице! К Твоему заступлению ныне прибегаем, молений наших не презри, но милостиво услыши нас: жен, детей, матерей; и тяжким недугом пианства одержимых, и того ради от матери своея — Церкви Христовой и спасения отпадающих, братьев, и сестер, и сродник наших исцели.
О, милостивая Мати Божия, коснись сердец их и скоро возстави от падений греховных, ко спасительному воздержанию приведи их.
Умоли Сына Своего, Христа Бога нашего, да простит нам согрешения наша и не отвратит милости Своея от людей Своих, но да укрепит нас в трезвении и целомудрии.
Приими, Пресвятая Богородице, молитвы матерей, о чадах своих слезы проливающих, жен, о мужех своих рыдающих, чад, сирых и убогих, заблуждшими оставленных, и всех нас, к иконе Твоей припадающих. И да приидет сей вопль наш, молитвами Твоими, ко престолу Всевышняго.
Покрый и соблюди нас от лукаваго ловления и всех козней вражиих, в страшный же час исхода нашего помоги пройти непреткновенно воздушные мытарства, молитвами Твоими избави нас вечнаго осуждения, да покрыет нас милость Божия в нескончаемые веки веков. Аминь».
Акафист
Кондак 1
Избранное и дивное избавление нам даровася, / Твой образ честный, Владычице Богородице, / яко избавльшеся явлением его от недугов душевных и телесных / и скорбных обстояний, / благодарственная хваления приносим Ти, Всемилостивая Заступнице. / Ты же, Владычице, “Неупиваемою Чашею” нами именуемая, / приклонися благоутробно к нашим воздыханиям / и воплем сердечным, / и избавление подаждь страждущим недугом пианства, / да с верою воззовем Ти: / Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, / духовную жажду нашу утоляющая.
Икос 1
Ангельские чины и праведников сонмы непрестанно славят Тя, Царицу Богородицу, ходатаицу о многогрешнем роде христианском, погрязшем в беззаконии и пребывающем во гресех, ибо во утешение и спасение даруеши ему милость Свою чрез многоименуемыя чудотворныя иконы Твоя, их же яко звезды небесныя по всей земли нашей зрим; к единому же из сих образов, “Неупиваемая Чаша” именуемому, припадающе, из глубины сердца взываем Ти:
Радуйся, неприступнаго Божества селение; радуйся, непрестанное людей удивление.
Радуйся, скорбями грехи наша очищающая; радуйся, печальми наша немощи врачующая.
Радуйся, милость Свою чрез чудотворныя иконы Твоя нам свыше посылающая; радуйся, явлением их скорбныя сердца наша возвеселяющая.
Радуйся, пречудное всех с Богом примирение; радуйся, геенны вечныя избавление.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 2
Видяще Пресвятая Владычица скорби сердечныя, муки душевныя, искреннее покаяние людей, одержимых губительным пороком пианства, благоволила еси явити Богоспасаемому граду Серпухову милость Свою явлением пречуднаго образа Своего “Неупиваемая Чаша”, да вси к нему припадающе с верою и сокрушенным сердцем, получив исцеление от тяжкаго недуга своего, из глубины души вопиют Богу: Аллилуиа.
Икос 2
Разумев трикратное явление преподобнаго Варлаама и повеление его в путь шествовати в Богоспасаемый град Серпухов, человек некий, страстию пианства одержимый, обрете тамо в монастыре икону Твою святую, “Неупиваемая Чаша” именуемую. Мы же, видяще таковое о нас грешных попечение, с благоговением вопием Ти:
Радуйся, чрез благочестивых людей славу чудес Твоих грешным открывающая; радуйся, путеводительнице прозорливая, путь спасения им показующая.
Радуйся, всеблагая наша наставнице, любовию Твоею нас привлекающая; радуйся, за вся благодеяния Твоя благодарению нас научающая.
Радуйся, скорбь нашу в радость претворяющая; радуйся, несомненною надеждою нас увеселяющая.
Радуйся, губительныя страсти наша разрушающая; радуйся, благим намерением способствующая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 3
Сила Вышняго и благодать Владычицы укрепляше некоего человека, страждущаго недугом пианства, егда он, нози расслаблены имуще, иде во град Серпухов, повеление Богоматери, чрез преподобнаго Варлаама реченное, исполняя. Пришед же во град сей, обрете икону Пречистыя Богоматери, абие исцеле от недуга своего душевнаго и телеснаго и из глубины души благодарственно воззва Богу: Аллилуиа.
Икос 3
Имуще источник неоскудеваемый, неупиваемую чашу небесных дарований, не токмо люди града Серпухова, но и вси православные христианы иных градов и весей, притекающии к Твоему пречудному образу, “Неупиваемая Чаша” именуемому, и пред сим получив исцеление, припадающе, благодарными устами вопиют Ти:
Радуйся, купель, в нейже вся скорби наша погружаются; радуйся, чаше, ею же радость спасения нашего восприемлем.
Радуйся, наша немощи душевныя и телесныя врачующая; радуйся, страсти наша силою молитв Твоих укрощающая.
Радуйся, коемуждо во всякой потребе просящим полезная дарующая; радуйся, бесчисленныя щедроты всем подающая.
Радуйся, милости сокровище нам открывающая; радуйся, милосердие к падшим являющая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 4
Бурю внутрь имущии помышлений сумнительных, но с искренним покаянием притекающии к Твоему неизреченному милосердию, одержимии пианственною страстию, получают исцеление, и из глубины сердца вопиют рожденному от Тебе Спасителю нашему: Аллилуиа.
Икос 4
Слыша Господь тяжкие скорби, вопли и плач жен, стариц, детей, сродницы коих обуреваеми суть пианственною страстию, дарова им, Владычице, Твою икону, от нея же вси притекающии обретают утешение и радость духовную и вопиют Ти со слезами:
Радуйся, Агнице, рождшая Агнца, вземлющаго грехи мира; радуйся, чаше, черплющая нам радость от источника бессмертия.
Радуйся, скорбных матерей утешение; радуйся, безнадежных надеждо.
Радуйся, притекающих к Тебе благодатное охранение; радуйся, скорбящих отрадо и увеселение.
Радуйся, волнение страсти пианства утишающая; радуйся, руку помощи Твоея требующим простирающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 5
Яко Боготечную звезду, честную икону Твою Ты нам показала еси, Владычице мира, юже мы зряще, с верою сердечною молящеся Тебе, Богородице, глаголем: Исцели пианством и иною болезнею душевною и телесною страждущих, верных же научи воспевати хвалу Богу: Аллилуиа.
Икос 5
Видяще чудеса преславныя и знамения пречудныя, бываемые не токмо от иконы Твоея, Богомати, во граде Серпухове явленныя, но и от по подобию сея иконы списанных изображений, припадающе к ним, смиренно вопием Ти:
Радуйся, скоропредстательная Помощнице усердно к Тебе притекающих; радуйся, благосердная услышательнице молений наших.
Радуйся, град Серпухов благословением Твоим осенившая; радуйся, в пределах Московских славу чудес Твоих показавшая.
Радуйся, всем требующим сокровище исцелений неоскудное; радуйся, в трезвении благоподвизающихся всемощная Покровительнице.
Радуйся, ведущим брань противу мира, плоти, диавола и пианства добрая Споспешнице; радуйся, в мире благочестно живущих усердная Заступнице.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 6
Проповедающе чудеса Твоя, Богородительнице, от иконы Твоея, “Неупиваемая Чаша” именуемая, бываемыя, молим Тя, Пречистая, со слезами: Избави всех нас от виннаго пристрастия и от падения греховнаго, научи нас воздержанию, подвизая воспевати Богу: Аллилуиа.
Икос 6
Возсияла еси в светлости Божественныя славы, Дево Богоотроковице, на Младенца, Превечнаго Бога, Господа нашего Иисуса Христа зряще, Иже в сосуде, аки в неупиваемой чаше предстоит, якоже Тя видим изображенную на иконе Твоей, “Неупиваемая Чаша” таинственно пронареченней, от неяже избавление от пианственной страсти притекающим с верою даруеши: сего ради со слезами приносим Тебе гласы немолчныя сице:
Радуйся, яко о Тебе радуется и торжествует ангельский собор и человеческий род; радуйся, яко Твоя слава превосходит похвалы земныя и небесныя.
Радуйся, таинственным изображением Сына в сосуде Тайну Божественныя Евхаристии нам открывающая; радуйся, рожденнаго Тобою Агнца, всегда ядомаго и никогдаже иждиваемаго, нам дивно указующая.
Радуйся, чаше жизни и бессмертия, ко вратам вечныя жизни нас приводящая; радуйся, источником нетления и радости жаждущия души напояющая.
Радуйся, неисчетною благостию не оставляющая самых презренных и отверженных; радуйся, от рова погибели милосердием Твоим исхищающая безнадежных.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 7
Хотя человек некий возблагодарити Тя, Владычице, за исцеление от недуга пианства, украси Твою пречудную икону, Богомати, во граде Серпухове пребывающую, из глубины сердца воспевая Богу: Аллилуиа.
Икос 7
Новое чудо видим, Владычице, от иконы Твоея святыя: страждущий бо недугом пианства некий раб Божий Стефан, прибегая к Твоему матернему предстательству, от тяжкаго недуга своего избавися, и, благодаряще Тя, благолепными дары икону Твою украси, и, припадающе к ней, со слезами возопи Тебе тако:
Радуйся, Живоносный Источниче исцелений; радуйся, чаше небесная Божественных дарований.
Радуйся, реко исцелений приснотекущая; радуйся, море, вся наша страсти потопляющее.
Радуйся, под тяжестью греха пианства падающих матернима рукама Твоима возставляющая; радуйся, благодарственныя дары не отвергающая.
Радуйся, сердца благочестивых людей возвеселяющая; радуйся, вся благая прошения наша исполняющая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 8
Странно и сумнительно неверующим слышати, како икона Твоя святая “Неупиваемая Чаша” Божественных исцелений источает чудо. Мы же, веруя слову Твоему, Владычице, реченному к первописанней Твоей иконе: “Благодать Рождшагося от Мене и Моя с сею иконою да будет”, — веруем, яко и сия икона Твоя благодать Твою источает. Темже благоговейно поклоняющиеся, лобызаем ю, вопиюще Богу: Аллилуиа.
Икос 8
Все упование людие, страждущие недугом пианства, на Тя, Владычице, возлагают. Приклонися к немощем и страстем нашим, кто бо нас грешных изведет из рова погибели и нищеты духовныя и телесныя, аще не Ты, Владычице, сего ради, преклонше колена пред Твоим пречистым образом, вопием Ти тако:
Радуйся, моления грешников не отвергающая; радуйся, призывающим Тя Свою небесную помощь ниспосылающая.
Радуйся, глубину милосердия Твоего грешным показующая; радуйся, отчаянных и безнадежных ободряющая.
Радуйся, одержимым страстию пианства руку помощи простирающая; радуйся, терпеливых страдальцев благодатными дарами утешающая.
Радуйся, недуги наша душевныя и телесныя врачующая; радуйся, суетныя радости мира сего презирати нас научающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 9
Всякое естество ангельское удивися делу Твоего милосердия, Господи, яко даровал еси грешному роду человеческому твердую Заступницу и Помощницу, к нашим немощем приклоняющуюся и от горькаго недуга пианства свобождающую, верныя же научающую пети Богу: Аллилуиа.
Икос 9
Витии человечестии недоумеют восхвалити по достоянию славное, Владычице, иконы Твоея явление. Ниже мы, грешнии, от скверных устен наших возможем принести достойное похваление Заступнице нашей. Обаче неисчетныя чудеса, иконою Твоею являемая, видевше, душею и сердцем радуяся, Тебе глаголем:
Радуйся, от священнаго лика Твоего чудеса источающая; радуйся, от бед и скорбей скоро избавляющая.
Радуйся, отвергающих Тя посрамляющая; радуйся, от всякаго зла прибегающих к Тебе сохраняющая.
Радуйся, кротким сиянием Твоим мрак греха и мглу страстей наших разгоняющая; радуйся, души наша любовию к Тебе и Сыну Твоему исполняющая.
Радуйся, на стезю покаяния нас премудре наставляющая; радуйся, добраго ответа пред Судиею Праведным нам усердная ходатаице.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 10
Спасти хотя многия, страждущия недугом пианства, чудную икону Твою, Богомати, даровала еси, да вси, одержимии сею страстию, к чудотворному образу Твоему притекают и, получив исцеление, во умилении взывают Богу: Аллилуиа.
Икос 10
Стена еси и щит, Богомати, людем, страждущим недугом пианства, и всем, усердно к Тебе притекающим и икону Твою святую благоговейно чтущим. Ибо сию дарова нам благих податель Господь в помощь и врачевство от губительной страсти, и сим внушает нам пети Тебе:
Радуйся, отчаянных надеждо и печалей наших утоление; радуйся, болезней душевных и телесных исцеление.
Радуйся, нашу скверну чистотою Твоею очищающая; радуйся, Своею благодатию наше недостоинство просвещающая.
Радуйся, брение наше тленное в нетление облекающая; радуйся, моления наша Твоим предстательством подкрепляющая.
Радуйся, в неможении нашем нас утверждающая; радуйся, облегающий нас облак страстей скоро разгоняющая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 11
Пение наше смиренное, от полноты любви и усердия Тебе приносимое, не презри, Чистая, и не отврати от отчаявшихся и страждущих недугом пианства лика Своего, но помоги им и нам очиститься от всякия скверны греховныя, да возможем достойно и праведно пети Богу: Аллилуиа.
Икос 11
Светоприемную свещу зрим Тя, Пресвятая Дево, ибо образ Твой святый лучами благодати Твоея мглу греховную прогоняет и на светлую стезю добродетелей наставляет с верою зовущих Ти таковая:
Радуйся, заступлением Твоим от суеты мира сего многомятежнаго нас избавляющая; радуйся, приражения страстей плотских отражати нам помогающая.
Радуйся, мысль благу в сердце наше полагающая; радуйся, нечистую совесть нашу просвещающая.
Радуйся, от мучительнаго недуга пианства страждущих избавляющая; радуйся, к искреннему покаянию и вразумлению призывающая.
Радуйся, души всех озлобленных умягчающая; радуйся, на помощь Тя призывающих и имя Твое славящих спасающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 12
Благодать Божия, присущая иконе Твоей, “Неупиваемая Чаша” именуемой, влечет к ней, Владычице, всех скорбящих, обездоленных, вдов и стариц, а наипаче же всех страждущих недугом пианства, и не тщетны отходят, Пречистая, от неупиваемой чаши Твоих Божественных дарований, но неоскудно получая цельбы от чудотворнаго образа Твоего, Всеблагая, благодарственно поют Богу: Аллилуия.
Икос 12
Поюще Твоя чудеса и велию милость, людем, одержимым страстию пианства, явленныя, молим Тя, Владычице, спаси и помилуй, и настави нас на стезю праву, и не остави нас, покрова Твоего ищущих и зовущих Ти:
Радуйся, к воздержанию от греха пианства всех подвизающая; радуйся, от пристрастия к вину росою милости Твоея свобождающая.
Радуйся, страждущих от тяжкаго греха пианства присное врачевание; радуйся, бедствующим в страстех скорая Помощнице.
Радуйся, малодушных дивное ободрение; радуйся, благодушных велия радость.
Радуйся, гордых смиряющая; радуйся, смиренныя возвышающая и всем спасения желающая.
Радуйся, Владычице, Неупиваемая Чаша, духовную жажду нашу утоляющая.
Кондак 13
О, премилостивая Мати Сладчайшего Господа нашего Иисуса Христа! Нынешнее наше услыши моление и избави нас от всех недугов душевных и телесных, наипаче же свободи страждущих недугом пианства рабов Твоих (имена), да не во зле погибнут, но да спасенныя Тобою присно вопиют Богу: Аллилуиа. (Кондак читается трижды. Затем читают кондак 1 и икос 1).
Господу Богу об исцелении от алкогольной зависимости
«Спаси, Господи, и помилуй рабов Твоих (имя) словесами Божественного Евангелия Твоего, читаемыми о спасении рабов Твоих сих (имя).
Попали, Господи, терние всех согрешений их, вольных и невольных, и да вселится в них благодать Твоя, просвещающая, опаляющая, очищающая всего человека во имя Отца и Сына и Святого Духа.
Аминь».
Иисусу Христу
«Господи Иисусе Христе, Сыне Божий, молитвами великомученицы Анастасии Узорешительницы, разрешающей пленников не только от уз вещественных, но и от уз вечной погибели; молитвами Святителя Николая Чудотворца, заступника всех, в темнице греха томящихся, — спаси и сохрани братьев и сестер наших.
Пусть каждый из них, взалкавший Хлеба Насущного, получит его путями, Тебе Одному ведомому. Пусть истина евангельская дойдет до разума их, и коснется сердец их благодать Твоя животворящая.
Боже, даруй плененным братьям и сестрам нашим покаяние, веру в высшую справедливость, сострадание к людям, любовь ко всему творению, жажду жить в духе заповедей Господних и воодушевлять к тому ближних своих.
Пусть каждый Савл обратится в Павла.
Ты Сам, прошедший по земле в зраке Сына Человеческого, укрепи нас на этом непостыдном пути, ведущем в жизнь вечную.
Пусть спасутся все, припавшие к Слову Божьему, яко олень к источнику водному.
И да не оставит нас милость Пречистой Твоей Матери, Жизнедательницы и крепкой Помощницы нашей, Честнейшей Богородицы Приснодевы Марии, Которая, рождши Сокрушившего ад, стала матерью всем человекам, в скорбях и печалях Своих чад утешающей.
Спаси и сохрани нас от всякого зла и соблюди для блаженной вечности, Преблагословенная!
Помилуй нас, милосердный Спасе, ибо все мы пленники греха есмы, от уз которого разрешать Ты Единый власть имееши.
Богу нашему слава, честь и поклонение всегда, ныне и присно и во веки веков, аминь.
Молитвами святых отец наших, Господи, Иисусе Христе, Боже наш, помилуй нас».
Перед иконой Богородицы «Семистрельная»
Известно, если посетить храм, где находится священный образ, и помолиться от всей души, то молитва поможет избавиться от болезней, в том числе от алкоголизма. Семь стрел, пронзивших Божью Матерь, символизируют бесконечную боль, испытанную ею во время распятия Сына.
«О многострадальная Мати Божия, Превысшая всех дщерей земли, по чистоте Своей и по множеству страданий, Тобою на земли перенесенных, приими многоболезненныя воздыхания наша и сохрани нас под кровом Твоея милости.
Иного бо прибежища и теплаго предстательства разве Тебе не вемы, но, яко дерзновение имущая ко Иже из Тебе рожденному, помози и спаси ны молитвами Своими, да непреткновенно достигнем Царствия Небеснаго, идеже со всеми святыми будем воспевать в Троице единому Богу ныне и присно, и во веки веков».
Евангелие от Иоанна от пьянства
Евангелие – это особый ритуал, который проводят после чтения основной молитвы к святым. Предпочтительнее читать священный текст в церкви, но можно и дома. Обязательно неоднократное повторение в течение дня самим алкоголиком или его близким человеком. Евангелие произносят монотонно, нараспев.
Я есмь истинная виноградная лоза, а Отец Мой — виноградарь.
Всякую у Меня ветвь, не приносящую плода, Он отсекает; и всякую, приносящую плод, очищает, чтобы более принесла плода.
Вы уже очищены через слово, которое Я проповедал вам.
Пребудьте во Мне, и Я в вас. Как ветвь не может приносить плода сама собою, если не будет на лозе: так и вы, если не будете во Мне.
Я есмь лоза, а вы ветви; кто пребывает во Мне, и Я в нем, тот приносит много плода; ибо без Меня не можете делать ничего.
Кто не пребудет во Мне, извергнется вон, как ветвь, и засохнет; а такие ветви собирают и бросают в огонь, и они сгорают.
Если пребудете во Мне и слова Мои в вас пребудут, то, чего ни пожелаете, просите, и будет вам.
Тем прославится Отец Мой, если вы принесете много плода и будете Моими учениками.
Как возлюбил Меня Отец, и Я возлюбил вас; пребудьте в любви Моей.
Если заповеди Мои соблюдете, пребудете в любви Моей, как и Я соблюл заповеди Отца Моего и пребываю в Его любви.
Сие сказал Я вам, да радость Моя в вас пребудет и радость ваша будет совершенна.
Сия есть заповедь Моя, да любите друг друга, как Я возлюбил вас.
Нет больше той любви, как если кто положит душу свою за друзей своих.
Вы друзья Мои, если исполняете то, что Я заповедую вам.
Я уже не называю вас рабами, ибо раб не знает, что делает господин его; но Я назвал вас друзьями, потому что сказал вам все, что слышал от Отца Моего.
Не вы Меня избрали, а Я вас избрал и поставил вас, чтобы вы шли и приносили плод, и чтобы плод ваш пребывал, дабы, чего ни попросите от Отца во имя Мое, Он дал вам.
Сие заповедаю вам, да любите друг друга.
Если мир вас ненавидит, знайте, что Меня прежде вас возненавидел.
Если бы вы были от мира, то мир любил бы свое; а как вы не от мира, но Я избрал вас от мира, потому ненавидит вас мир.
Помните слово, которое Я сказал вам: раб не больше господина своего. Если Меня гнали, будут гнать и вас; если Мое слово соблюдали, будут соблюдать и ваше.
Но все то сделают вам за имя Мое, потому что не знают Пославшего Меня.
Если бы Я не пришел и не говорил им, то не имели бы греха; а теперь не имеют извинения во грехе своем.
Ненавидящий Меня ненавидит и Отца моего.
Если бы Я не сотворил между ними дел, каких никто другой не делал, то не имели бы греха; а теперь и видели, и возненавидели и Меня и Отца Моего.
Но да сбудется слово, написанное в законе их: возненавидели Меня напрасно.
Когда же приидет Утешитель, Которого Я пошлю вам от Отца, Дух истины, Который от Отца исходит, Он будет свидетельствовать о Мне.
А также и вы будете свидетельствовать, потому что вы сначала со Мною.
Иоанну Крестителю
Молитву возносит человек с алкогольной зависимостью или его жена.
«Крестителю Христов, проповедниче покаяния, кающагося не презри мене, но совокупляяся с вoи Небесными, молися ко Владыце за менe, недостойнаго, унылаго, немощнaго и печальнаго, во многия беды впaдшаго, утруждeннаго бурными пoмыслы ума моего.
Аз бо есмь вертеп злых дел, отнюдь не имeяй конца греховному обычаю, пригвождeн бо есть ум мой земным вещeм.
Что сотворю? Не вем.
И к кому прибегну, да спасeна будет душа моя?
Токмо к тебе, святый Иоанне, благодати тезоимените, яко тя пред Господем по Богородице вем больша быти рожденных всех, ибо ты сподобился еси коснутися верхy Царя Христа, взeмлющаго грехи мира, Агнца Божия.
Егoже моли за грешную мою душу, да понe отныне, в первыйнaдесять час, понесу тяготу благую и приму мзду с последними.
Ей, Крестителю Христов, честный Предтече, крайний Пророче, первый во благодати мучениче, постников и пустынников наставниче, чистоты учителю и ближний друже Христов!
Тя молю, к тебе прибегаю: не отрини мене от твоего заступления, но возстави мя, падшагося многими грехи.
Обнови душу мою покаянием, яко вторым крещением, понeже обоегo начальник еси: крещением омывaяй прародительный грех, покаянием же очищaяй коегождо дело скверно.
Очисти мя, грехами осквернeннаго, и понyди внити, aможе ничтоже скверно входит, в Царствие Небесное.
Аминь».
Прп. Силуана Афонского
К святому обращаются с просьбой об излечении тяжелых заболеваний, алкогольной и наркотической зависимости.
«О предивный угодниче Божий, отче Силуане!
По благодати, тебе от Бога данной, слезно молитися о всей вселенней, мертвых, живых и грядущих, не премолчи за нас ко Господу, к тебе усердно припадающих и твоего предстательства умильно просящих (имена).
Подвигни, о всеблаженне, на молитву Усердную Заступницу рода христианского, Преблагословенную Богородицу и Приснодеву Марию,
чудно призвавшую тя быти верным делателем в Ея земном вертограде, идеже избранницы Божии о гресех наших милостива и долготерпелива быти Бога умоляют,
во еже не помянута неправд и беззаконий наших, но по неизреченной благости Господа нашего Иисуса Христа ущедрити и спасти нас по велицей Его милости.
Ей, угодниче Божий, с Преблагословенною Владычицею мира — Святейшею Игумениею Афона и святыми подвижниками Ея земнаго жребия испроси у святых святейшего Слова святей горе Афонской и боголюбивым пустынножителем ея от всех бед и наветов вражиих в мире сохранитися.
Да Ангелы святыми от зол избавляеми и Духом Святым в вере и братолюбии укрепляеми, до скончания века о Единей, Святей, Соборней и Апостольстей Церкви молитвы творят и всем спасительный путь указуют,
да Церковь Земная и Небесная непрестанно славословит Творца и Отца Светов, просвещающи и освещающи мир в вечной правде и благости Божией.
Народом земли всей испроси благоденственное и мирное житие, дух смиренномудрия и братолюбия, добронравия и спасения, дух страха Божия.
Да не злоба и беззаконие ожесточают сердца людския, могущие истребите любовь Божию в человецех и низвергнуть их в богопротивную вражду и братоубийство, но в силе Божественныя любве и правды, якоже на небеси и на земли да святится имя Божие, да будет воля Его святая в человецех, и да воцарится мир и Царствие Божие на земли.
Такожде и земному Отечеству твоему — земли Российстей испроси, угодниче Божий, вожделенный мир и небесное благословение, во еже всемощным омофором Матере Божия покрываему, избавитися ему от глада, губительства, труса, огня, меча, нашествия иноплеменников и междоусобныя брани и от всех враг видимых и невидимых, и тако святейшим домом Преблагословенныя Богородицы до скончания века ему пребыти, Креста Животворящаго силою, и в любви Божией неоскудеваему утвердитися.
Нам же всем, во тьму грехов погружаемым и покаяния тепла, ниже страха Божия не имущим и сице безмерно любящаго нас Господа непрестанно оскорбляющим, испроси, о всеблаженне, у Всещедраго Бога нашего, да Своею Всесильною благодатию божественне посетит и оживотворит души наша, и всяку злобу и гордость житейскую, уныние и нерадение в сердцах наших да упразднит.
Еще молимся, о еже и нам, благодатию Всесвятаго Духа укрепляемым и любовию Божию согреваемым, в человеколюбии и братолюбии, смиренномудренном сраспинании друг за друга и за всех, в правде Божией утвердитися и в благодатной любви Божией благонравно укрепитися, и сынолюбне Тому приближитися.
Да тако, творяще Его всясвятую волю, во всяком благочестии и чистоте временнаго жития путь непостыдно прейдем и со всеми святыми Небеснаго Царствия и Его Агнчаго брака сподобимся.
Ему же от всех земных и небесных да будет слава, честь и поклонение, со Безначальным Его Отцем, Пресвятым и Благим и Животворящим Его Духом, ныне и присно и во веки веков.
Аминь».
Матери от пьянства сына или племянника
Материнская молитва имеет особую силу.
«Отче Небесный, Господи, прощу о помощи тебя в горе моём, пьёт мой сын (указать его имя). Я ощущаю потребность в раскаянии за те грехи свои вольные и невольные, в прошлой или в этой жизни, которые привели косвенно или прямо к возникновению пагубного пристрастия у моего сына (имя). Господи помилуй (повторить 33 раза). Помилуй мя, Господи, за слова и мысли, действия и бездействия по отношению к отцу сына моего (указать имя), себе самой и сыну, которые были связаны с неприятием, осуждением, огорчением, обвинением и иными негативными эмоциями и чувствами. Я понимаю, что они разрушительно воздействовали на сына моего (имя), отца его и меня. Господи помилуй (повторить 33 раза).
Отче Небесный, Всепрощающий и Вселюбящий, Творец всего сущего на земле и небе, благослови меня за моё осознание и покаяние, посланное Тобой, Господи. Чтобы обрести мне материнскую мудрость сердечную в проявлении и выражении истинной любви к сыну (указать имя) через слова, мысли и действия, которые направлены к нему, так, чтобы он перестал пить хмельные напитки, чтобы полностью пропала его тяга к ним, чтобы обрёл сын мой смысл жизни и понял её ценность.
Господи благослови (повторить 9 раз). Господи, прощу тебя всем сердцем и душой материнской, направь все мысли, дела и чувства моего сына (имя) на изменение внутри и снаружи, которые приведут к полному отказу от спиртного, очищению духа его и тела на радость и благо его самого и моего материнского сердца. Во славу Твоей Силы и Любви Господи, аминь».
Как правильно молиться для излечения недуга
Человеку, желающему избавиться от пагубной привычки, перед обращением к высшим силам следует исповедаться, причаститься и выдержать 40-дневный пост. Если он не оцерквлен, то ему надо принять крещение. Молитвы от пьянки рекомендуется читать три раза в день на протяжении месяца. Для излечения сына, который страдает запущенной формой алкоголизма, не прекращают молитвословие на протяжении двух месяцев.
После чтения таких молитв можно ожидать, что тяга к алкогольным напиткам ослабнет, и родной человек вернётся к здоровой жизни.
Самые сильные молитвы не помогут, если нет веры в их действенность, произносятся наспех. Необходимы тишина, уединение, зажженные свечи или лампадка перед святым образом. Во избежание рецидива просьба об излечении и благодарение за помощь должны стать постоянными.
Реальные примеры помощи
Алкоголизм опасен тем, что у людей, из-за зависимости от спиртного, слабеет воля. Без внешней поддержки большинство пьяниц не в состоянии прекратить пить. Молитвы, особенно материнские, привлекают Небесных покровителей к больному. У него укрепляется дух, просветляется разум, благодаря чему он осознает свое физическое и моральное разложение.
Мария, Новгород.
«Так случилось, что муж потерял работу из-за прогула. Уволили по статье. Семья оказалась в трудном положении. Я работаю кассиром в супермаркете, заработок небольшой. Мужа на постоянную работу не брали, стал перебиваться случайными заработками по разгрузке мебели. В конце рабочего дня – обязательная выпивка. В итоге начались запои. Какое это горе, поймет тот, кто это испытал. Стала молиться, по совету батюшки, Моисею Мурину и Иисусу Христу. Через 2 месяца заметила, что муж стал задумываться и чаще быть трезвым. Продолжаю молиться и надеяться, что он образумится, и все у нас наладится».
Анна, Красноуфимск.
«Сын начал все чаще приходить домой нетрезвым. На замечания только отмахивался. Я видела, что он превращается в алкоголика, и сердце сжималось от горя. Чтобы он бросил злоупотреблять алкогольными напитками, стала молиться перед «Чашей неупиваемой». Прошло почти 4 месяца. Сын пришел домой трезвый и очень грустный. Попросил прощения. Я заплакала. Надеюсь, что Небесная защитница не оставит моего сына в беде, и он сумеет перебороть себя».
Алкоголизм, как и другие пагубные привычки, по-моему, являют собой не физические болезни, а духовные. Наверное, есть бесы пьянства и курения. Люди ведь недаром бросить сами не могут, да и не хотят. Поэтому тут надо не молиться, а изгонять бесов.